Annemi
Karımı, sevgilimi..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ikisini de dinlerim. ikisinin de derdi dert.
Ikisinin derdi birbiri ise kapatirim ikisini de bir odaya cozene kadar cikarmam. Akli basinda yetiskin insan derdi olan kisiyle oturur cozer. Cozemiyorsa iki insandan birisi yeterince yetiskin degildir. Bu durumda da aralarindan yetiskin olan konuyla basetmesini bilir. Bilemiyorsa coluk cocukla ugrasamam. Annem veya esim olsa bile.
Hangisi benim dedigimi yapacaksin derse ziddini yaparim. Emir komuta zinciri illa olacaksa ve oyle sacma bir duzende yasiyorsak ikisi de otursun beni dinlesin. Ben niye dinliyorum.
Cevap
16Cevap
Annemi dinlememin zararlarını bu yıl fazlasıyla gördüm. Kendi bildiğimi okurum
Bir de annelerin dedikleri hep doğrudur diye bir söz var ya şu an sen çok güzel bir cevap verdin
Kendi bildiğini oku pişman olacaksan ben yaptım de en azindan mentalitesindeyim. Anneyi ne kadar dinlersen dinle en ufak hatanda kötü evlat oluyorsun. Ve bilmedikleri işlere burunlarını sokmak hoşlarına gidiyor
Aynen öyle canım kendi bildiğimizi okumaya devam
Karım ise karımı anne desen zaten yok öyle bir şans..
Güzel seçeneğin var
Tek seçenek djjs
Allah rahmet eylesin
Benim için önemsizler boş ver
Dostum ben prensip olarak dinlemiyorum 😀
Sıkıntı dostum
Dinlersen sıkıntı dinlemezsem cennet
Tartışılır karın siqmesin seni günün sonunda
Dırdır yapacak diye evlenmedim zaten 😀
Ya mesela diyorum işte gelecekte sorum geleceğe dayalı tabii bazı insanlar için bekar insanlar için
Ben ne eşimi anneme ezdiririm nede annemi incitirim eşimi köle olarak almam annemi de ağlatmam haksız olan kimse o susar susmam diye bişey yok
Evliysem eşin önde gelir ama annemin de dedikleri o kadar önemli benim için
Benim kendim fikrim var yav
ana kuzusu erkekleri sadece anası sever
İkisini de dinlemem, kafama danışırım
Kendi bildiğimi okurum
Bu biraz EGO ya yani bir gün sevgilini ya da eşini vesaire annene dinlemeyeceksen ne önemi var
Niye dinleyeyim ki onların ipiyle kuyuya inilmez
Yani bak tamam kendi verdiğin kararlar da doğrudur illaki ama hani bir gün bir şey olur anneni mi dinlemek istersin sevgilini ya da eşini mi dinlemek istersin diye bir soru sordum ama bence bunlar önemli şeyler ya hani öyle kendi bildiğini okuyacağın şeyler değil diye düşünüyorum
Eğer sevdiğini dinlemezsen neden ben varım der anneni dinlemezsen seni 9 ay karnımda taşıdım der
Ona bakarsan hepsini dinlerim istişare iyidir
Ama hepsini dinlersin de birisine de karar verirsin yani
Kendi bildiğime karar veririm
Halen kendin diyorsun bak hala kendini ya anladık egolusun okey ama annenmi eşinmi karar ver
Kendimi
Şöyle düşün iki seçenek var bu hayatta ve birisini dinlemek zorundasın cevap sahibi gizli üye eşin mi yoksa anneciğin mi karar ver ama sen ben diyemiyorsun yani anladın mı
Karar vermem
Eğer vermezsen öleceksin
Ölürüm
Adamdaki ego'ya bak hayatında bu kadar Süper ego görmedim
Göstermiş olduk
Ama saçma eminim bir gün bu duruma düşersin
Nasip
Önce ana sonra karı
Mutlu bir hayatın sırrı
Önce ana ne ya desteklemiyom
Sana sorsak
Önce annenmi kocanmi diye
Kocam tabiki
tabiki annemi ama yok
Olsun sana anne olucak bir sevdiginde olur
bok olur seni karsılıksız seven insanı bulacagına inanıyorsan ne dyim sana
Buldumda deme öyle ya bok olur bende diyordum öyle ama çıkıyor inan 20 sene çıkmasın ama yinede illaki bir gün kaderindeki kişi çıkıyor
oyle olsun umut
Annem varken sevgilim kim be
İkisini dinlemem
Ayrıma niye gireyim
Sen benim neyimsin
Kendimi.
seni dinleriz mk
😅😅
Sevgilim yok
Sevgilimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?