Ev hanımı olmak çok zor değil mi herkesin döküntüsünü toplamak evi sürekli derli toplu tutmak zor değil mi?

Çok pişmanım evlendiğime iyi b. ok yemişim bana göre değil yemek yap bulaşık yıka çocuk bak çocuğu çalıştır okula götür getir beslenme hazırla çamaşır yıka katla toz al ben nefret ettim sevmiyorum sıkıldım bir dahada anne olmadım bir çocuğum var çünkü bana göre değil beni yargılamayın gerçekten kolay değil sıkılıyorum 9 yıldır evliyim kendimi tanımadan tartmadan görücü usulü evlendim şimdiki aklım olsaydı evlenmezdim eşim ikinci çocuğumuz olsun diyor kafayı yerim yeter bir tane çocuğuma aşığım ama bana göre değilmiş beceremiyorum da yemek yapamıyorum sevmiyorum beceriksizim sürekli ev işi yapmak ne bu ya herkes dökecek ben toplayacam misafir hiç sevmiyorum evime misafir gelmez istemiyorum çünkü

Ev hanımı olmak çok zor değil mi herkesin döküntüsünü toplamak evi sürekli derli toplu tutmak zor değil mi?
Cevapla