
Kahvaltılar yapıldı mı, kandiller kutlandı mı?
o zaman tüm kutlayamadığım dostlarımın arkadaşlarımın “miraç kandili kutlu olsun” diyerek bu güzel pazar günümüze anlam katan bir gün olsun diyorum..
miraç kandiliniz kutlu olsun..

Kahvaltılar yapıldı mı, kandiller kutlandı mı?
o zaman tüm kutlayamadığım dostlarımın arkadaşlarımın “miraç kandili kutlu olsun” diyerek bu güzel pazar günümüze anlam katan bir gün olsun diyorum..
miraç kandiliniz kutlu olsun..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kandili henüz kutlamadık ama güzel bir kahvaltı yaptım deniz kenarında ailemle…
Çok güzel
Evet yapıldı herkesin kandili mübarek olsun 🌺
Teşekkürler sizin de kutlu olsun
Teşekkür ederim 🌺
Kahvaltı yapmadım sadece zeytin ve mandalina 🍊 yedim:)
Kahvaltılar yapıldı kandil de kutlandı hâlâ ders çalışıyorum
Hepsi yapıldı gün bitti.
O zaman dansss 🙅
Dıp tıs, tıs dıp🧘♀️
Dıp dıs dıp dıs 😀
Sözel de bile danstan ne kadar anlamıyorum gör 😄
Eğitim şart 😂
Size iyi danslar 😄
Aaa olmaz ama bırakıp gitmek :))
Kandiliniz mübarek olsun
Sizinde 🙏
Sağol🙏
Kandiliniz mübarek olsun ☺️
Sizinde :))
Hayır kutlamadım. Kilisede ayinimiz vardı zamanım olsa iki üç şeker dağıtırdım ama ❤️
Bugün oruçluyum.😄İyi kandiller.🌸🤓😄
Ooo gezme vakti artık
Kahvaltıyla öğle yemeğini bir arada çıkardım
Hayırlı kandiller...
Kutladım 🌿
Nasıl güzel soru dimi 🤨
Kutlamadım kimseyi
İyi kandiller size o zaman
Teşekkür ederim sizede iyi kandiller
Yapıldı
Evet
Seninde kutlu ola