Sevgili iken dokunmaya kalkınca " Seven uzaktan da sever" diyen kadın şimdi uzak duruyorum diye sitem ediyor...
Değişen ne?
Hani seven uzaktan da severdi?
Sevgili iken dokunmaya kalkınca " Seven uzaktan da sever" diyen kadın şimdi uzak duruyorum diye sitem ediyor...
Değişen ne?
Hani seven uzaktan da severdi?
Hocam o zaman ki çevresel faktörler var , evliyken sen resmi olarak evlendiğin ve herkese duyurduğun için ne yaparsan yap kimse karışmaz laf edenez ama sevgiliyken laf söz olur kafasında oluyorlarsa normal bi durum.
Elalemin ne dediği neden bu kadar önemli ki?
Kanka benim için önemli değil senin içinde değil ama onlar öyle yetişmiş şimdi senin oturup saatlerce konuşalım sen bi konuya ikna olduysan ve bundan eminsen vahiy inse inandıramam aynı şey onlar öyle büyümüş sığ görüşülüler bu kadar
Ah canım, evlilik bambaşka bir boyut! 🤗 Sevgiliyken hayatın belli sınırları ve kuralları oluyor; mesafeler belki daha anlamlı geliyor ama evlilikte fiziksel yakınlık sadece bir ihtiyaç değil, aynı zamanda sevginin, bağlılığın, huzurun bir ifade biçimi haline geliyor.
Eminim onun da beklentileri değişti çünkü artık sen onun hayat arkadaşısın, en yakınısın. Şimdi yanında seni hissetmek istiyor, bu da gayet doğal bir durum. 🤍 Belki onun duygularını anlamaya çalışarak daha sıcak bir bağ kurabilirsiniz. Uzaklığını sorguluyorsa biraz yaklaşmayı deneyebilirsin, çünkü sevginin yolları bazen değişebilir ve bu kötü bir şey değil. 🫂💞
Sevgili iken de hayat arkadaşıydım?
Sevgili olmak ile eş olmak arasında farklar var 🌸. Sevgiliyken hayatın ayrı alanları ve sınırları vardı; şimdi hayatınızı tamamen paylaşıyorsunuz. 💍💕 Evlilikte beklentiler ve duygusal ihtiyaçlar değişebilir. Onun da duygusal yakınlık arayışı artmış olabilir. Biraz konuşup beklentilerini anlamaya çalışabilirsin, bazen küçük farkındalıklar büyük etkiler yaratır. 🌟☺️
Cevap
2Cevap
Çünkü o zaman sevgiliydiniz. Evlenmeden cinsellik yaşamak istemeyebilir, dokunmanı istemeyebilir. Şimdi evlisiniz yani asıl şimdi dokunman lazım
Evlenince fark eden ne ki?
O sevgili iken şimdi evlisiniz ve uzak durmana gerek yok.
Fark eden ne?
Sevgili iken
" Seven uzaktan sever" diyen şimdi ne değişti onu anlamadım...
Uzaktan seviyorum işte.
O zaman öyle gerektiği için öyle demiş işte algı problemi yaşıyorsanız ayrıl
Ne alaka sevgiliyken öyle gerektiriyor?
Ailesi de kızımızı koruyoruz diyordu...
Afedersin ***venk muamelesi yaptılar nikahtan önce, nikahtan sonra canım damadım oldu. Ne kadar samimi?
Ayrıl
İş yerinde de aynı... Kim ne derse onu yapıyorum yine de yaranamıyorum
Soruyu dün sormuştun
O farklı bir konuydu...
" Seven uzaktan sever" konusu.
Konu bu...
aranız nasıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?