Başka şehirden ev tutmakta nelere dikkat edilmesi gerekir, sizce?

Kendi şehrimden ev tutmak tercihim. Şehir dışından dönüyorum.

Detayları okuyunuz lütfen. Yeni ev sahibi ne dışarda ne apartmanda bi düşmanın olmucak diyor!. Normal mi bu tarz katı kurallar koyması? Yeni giyeceksin nezih işlerde çalışacaksın diyor. Suriyelilere bu tarz kurallar koymuyorlar! Çoğu sokaklarda yan beleş rahatlıkla evlerine alıyorlar!.

Seni akrabalarına ailene soracam diyor! Yahu ben 37 yaş kadınım. Ben benim.9 yaşındaki çocuk ssvgilisinle çıkıyor babasına bile bana sanane diyor. Herkes bireyseldir.

O kadar sorguladı ki gel birlikte mahkemeye gidelim "Bu kızın suçu var mı diye sor hakime... Özgür dediğinde birlikte çıkarız evi de kiralarım" dedim. Sizce normal mi ev sahiplerinin bu tarz konulara karışmaları? ?

Güncellemeler
1 yıl
Erkeklere bu sorular sorulmuyor. Kadınlara yapılan yobazlık diye düşünüyorum.
Başka şehirden ev tutmakta nelere dikkat edilmesi gerekir, sizce?
Cevapla