Kendi şehrimden ev tutmak tercihim. Şehir dışından dönüyorum.
Detayları okuyunuz lütfen. Yeni ev sahibi ne dışarda ne apartmanda bi düşmanın olmucak diyor!. Normal mi bu tarz katı kurallar koyması? Yeni giyeceksin nezih işlerde çalışacaksın diyor. Suriyelilere bu tarz kurallar koymuyorlar! Çoğu sokaklarda yan beleş rahatlıkla evlerine alıyorlar!.
Seni akrabalarına ailene soracam diyor! Yahu ben 37 yaş kadınım. Ben benim.9 yaşındaki çocuk ssvgilisinle çıkıyor babasına bile bana sanane diyor. Herkes bireyseldir.
O kadar sorguladı ki gel birlikte mahkemeye gidelim "Bu kızın suçu var mı diye sor hakime... Özgür dediğinde birlikte çıkarız evi de kiralarım" dedim. Sizce normal mi ev sahiplerinin bu tarz konulara karışmaları? ?
Güncellemeler
1 yıl
Erkeklere bu sorular sorulmuyor. Kadınlara yapılan yobazlık diye düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
O bölgeyi araştır tehlikeli mi değil mi suç oranı flan
Ev sahibinin hiçbir şekilde sana ve yaşantına karışma hakkı yok
Eve bu kadar karışırlarsa ben nasıl dikkatimi toplayıp da çalışıyım? Kimse evine karıştırmıyor.
Başka ev bul çık ordan
Yeni ev için konuştum. Henüz taşınmadım kiralama anlaşmasında söyledi bana.
O zaman o evi tutma 😃hangi şehirdesin
Hatta sayaç ortak milletin faturalarını ortak ödüceksin dedi kabul ettim bunu, sırf giriş yapıyım diye.
Ya saçmalama başka ev mi yok
14 binden başlıyor başka ev!
Esir hayatı yaşamaya değer mi
Eski sevgilim şiddet uyguluyor bu olduğum şehirde!
Profilim gizli değil yorumda devam etmeyelim istersen
Sizde hata. Daha ilk soruda konuşmayı bitirip gitmeniz lazımdı.
Ev bulmam gerek. Çünkü bu olduğum şehirde eski sevgilimin şiddeti var!.
Tek ev o mu? Abartmakta da üstünüze yok anlaşılan 😃
Abartmadım hayır. Güzel insan. Cümlelerini eksik söyledim hatta. Sen başka şehirden ev tut senin adına karar alıyorum (!) diyen oldu!
Sana attığı mesajları çıktı al dilekçe ekine koyup savcılığa suç duyurusunda bulun bakalım hakim e de aynı şeyleri söylesin
Hangi şehirdesin
Ee sonuç benim tercihim ev bulmak. Hakim en fazla adama haksızsın der.
Hangi şehirdesin?
Normal değil. Bunları soran birinin evini tutma
Bu olduğum şehirde eski sevgilim şiddet uyguluyor!
Medyaya mı düştünüz?
Medya demeyelim de hayır düşmedim. Düşmanım çok ama düşmandan büyük Allah var.
Düşmanın olduğunu ev sahibi nerden biliyor medyaya düşmediysen?
Takip ederek sürekli kiminle iletişim kurduğuma haber yetiştiriyorlar!
Ne biçim yermiş orası ya. Taşın ordan sen. Yeni bir yerde ywni bir sayfa aç
Başka şehirde olmuyor. Başka şehire gittim kadını çok eziyorlar kadının kendi şehri olmadığında.
Ne iş yapıyorsun ki eziliyorsun?
Tek kadın ezilir! İş ile alakası yok. Komşu adamlar tek gördüler her gün altı saat evimin önünde bana bakarak röntgencilik ettiler!
Doğrudur kolay değil yaşamasam da tahmin edebiliyorum ama her yer aynı değildir diye ekliyorum. Benim eski kiracım yeni ayrıldım ev bulamadım demişti çok uyguna verdim evi. Hemen iş de buldu komşularıyla da iyiydi. İyiki gelmişim diyordu. Bşraz da şans olacak bu hayatta
Şansım var Allah. Mekan önemli. Peygamber mekan terketti ben kimim. Mekan önemli.
Diğeri eski sevgilimin şehri. Hangi mekana gitsem beni hiç rahat bırakmadı hep peşimde çapulculuk yaptı!
Komşular çalışttırmadı napcam çalışmayıp orada!
Değil kafsayı yemiş insanalr kracı seçiyor birde
Bende başka şehire taşındım seni çok iyi anlıyorum
Zaten kendin şehrin olsa da yeni şehire taşınıyorsun. İş bulmak süreç ister. burada ne iş yapıyorsun diyor? Dangalak
Suriyelileri sınır dışından aldılar! Şehir dışını kabul etmiyorlar çok tuhaflar!
Depreme uygun mu
İroni yaptın herhalde tatlım. Depremi de bebden bekler:)
What
At
Ev vermek zor iştir
Tamam sen öyle düşünebilirsin ama o kadar dengesiz insanlara ev veriyorlar suçlular sorgulanmıyor.
Başakşejirdenmk
Uzak sehirden kendi şehrimde ev kiralıyorum demek.
Hoşt!.
Nereye boyle guzellik
Meslek ne
Para var meslek önemli mi? Ticaret diyim kendim üretiyorum. Karşıma çıkan iş fırsatlarını değerlendiriyorum. Düzenli para kazanıyorum.
Sorunun cevabı basit aslında bu kadar boş yapan birinin evine girmem ben olsam. Sabah sabah gergin misin bilmiyorum ama pazar sabahına kalkmak sadece güzel özel ve güçlü kadınların işidir 🌞🌼
Çok saçma