Bir ortamda iken erkeklerin gözü hep üzerimde oluyor ve ben de kendimi hep kısıtlayıp kapatmak zorunda mıyım bu yüzden?

O yüzden gülerlerken bakarken göz teması kurarken bakışlar üzerimde olunca kendimi nasıl deyim gergin hissediyorum kendimi. Bu sosyal fobiden mi yoksa başka bir şeyden mii bilemiyorum. Edepli düzgün olabilmek için eğlenemeyecek miyim hep böyle içe dönük mü olmak mı zorundayım ilgi çekmemek için. Sosyalliğim bile etkileniyor bu durumumdan

Bir ortamda iken erkeklerin gözü hep üzerimde oluyor ve ben de kendimi hep kısıtlayıp kapatmak zorunda mıyım bu yüzden?
Cevapla