Eevlenirken anne babanin hayatta olmamasi?

Arkadaşlar 6 Şubat depreminde ailemi kaybettim o gün evde olmayınca bir tek ben hayatta kaldim, depremden sonra hep yalnız yaşadım hayatımda kimse yoktu, yaklaşık 5-6 ay önce biriyle tanıştım, ilişki ilerledi ve evliliğe doğru gidiyor yalnız kafamda hep bir şey eksik gibi geliyor, annem babam olsa ne derdi ne isterdi diye sürekli düşünüyorum. Hala çok özlüyorum ailemi. Karşımdaki kişi de acelecilik dışında bir problem yok ama ne yapacağım bilmiyorum, onu yeteri kadar sevip sevmediğimi bile anlamıyorum üzülmekten

Eevlenirken anne babanin hayatta olmamasi?
Cevapla