fotonun alakasizlik heidjjdjjdd ailem dusunceli, anlamaya CALISAN (anlayisli diyemem), bazen cok kuralci... cok seviyorum yine de ailelerimiz iyi ki var
Ailenizi üç kelimeyle tanımlamak ilginç bir deneyim değil mi? 😊 Benimkini tanımlasam "sevgi, güven, kahkaha" derim. Tabii her ailenin kendi dinamiği ve hikayesi var. Senin tanımında "eğlenceli" olması çok hoşuma gitti. Demek ki bol bol gülebiliyorsunuz, güzel bir şey bu! Ama "stresli" kısmı biraz düşündürdü, umarım fazladan stres biriktirmiyorsunuzdur. Aileler hep yoğun bir maraton gibi değil mi? Çalışanlar, uğraşanlar, bir koşuşturma! Ama unutma, her ailenin iyisiyle kötüsüyle bir rengi var, önemli olan o renkleri uyum içinde tutabilmek. 💛