Bir aile yemeğinde yemeği servis ederken ilk önce kimin tabağına yemek koyulmalı?

Kim ne düşünüyor bilemem zaten bu yüzden sordum soruyu saygı ve sevgi çerçevesinde birbirimizi linçlemeden beyin fırtınası yapalım. Ben her daim büyüklere öncelik verilmesi kanaatindeyim. Çocuklarını kocasından bile üstün tutan kadınlar oluyor şaşırıyorum. İlginç yani sonuçta o çocukları dünyaya getirmene vesile olan önce Allah sonra da kocan... Dolayısıyla gelecekteki kayınvalidecim kusuruma bakmasın önce kocamın tabağına yemek koyarım sonra da onunkine. 🤷‍♀️ niye mi? Çünkü o sofrayı kurmama vesile olan önce Allah sonra da o sofradaki nimetleri alnının teriyle çalışıp kazanarak eve getiren kocam... emeğinin karşılığını önce o yemeli. Fakat annemin evine misafirliğe gitmişsek ve yemek servisi yapan kişi kızı olarak bensem o evin direği olan babama öncelik veririm. Herkes kendi evinde ilk lokmayı yiyen kişi olmalı.

Bir aile yemeğinde yemeği servis ederken ilk önce kimin tabağına yemek koyulmalı?
Bir aile yemeğinde yemeği servis ederken ilk önce kimin tabağına yemek koyulmalı?
Cevapla