Kim ne düşünüyor bilemem zaten bu yüzden sordum soruyu saygı ve sevgi çerçevesinde birbirimizi linçlemeden beyin fırtınası yapalım. Ben her daim büyüklere öncelik verilmesi kanaatindeyim. Çocuklarını kocasından bile üstün tutan kadınlar oluyor şaşırıyorum. İlginç yani sonuçta o çocukları dünyaya getirmene vesile olan önce Allah sonra da kocan... Dolayısıyla gelecekteki kayınvalidecim kusuruma bakmasın önce kocamın tabağına yemek koyarım sonra da onunkine. 🤷♀️ niye mi? Çünkü o sofrayı kurmama vesile olan önce Allah sonra da o sofradaki nimetleri alnının teriyle çalışıp kazanarak eve getiren kocam... emeğinin karşılığını önce o yemeli. Fakat annemin evine misafirliğe gitmişsek ve yemek servisi yapan kişi kızı olarak bensem o evin direği olan babama öncelik veririm. Herkes kendi evinde ilk lokmayı yiyen kişi olmalı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer