Böyle organizasyonların olması çok güzel değil mi?

Şimdi biliyorsunuz depresyon ve bağımlılık sebebiyle psikiyatri kliniğinde kalıyorum

psikiyatristler genç olduğum için beni bir organizasyona yönlendirdi

gönüllü insanlar bize anne baba gibi davranıyor haftada bir görüşüyor ve bir hafta kampa gideceğiz

hayattaki amaçlarımız korkularımız yaralarımız neler konuşma yaptık teker teker ve 8 ay süreçte bunların üstünde çalışıp yaşıtlarımızla beraber daha da güçlü olmaya çalışacağız

Tüm masraflar devlet tarafından karşılanmış🥰

Çoğu gönüllüler ise kendileri genç yaşlarda şiddet aile baskısı gibi şeyler yaşamış kişiler 🥺

67 yaşında bir gönüllü bizi arabayla götürüp getiriyor 1 saatlik yolda ama severek isteyerek yapıuor

Böyle organizasyonların olması çok güzel değil mi?
Cevapla