Şimdi biliyorsunuz depresyon ve bağımlılık sebebiyle psikiyatri kliniğinde kalıyorum
psikiyatristler genç olduğum için beni bir organizasyona yönlendirdi
gönüllü insanlar bize anne baba gibi davranıyor haftada bir görüşüyor ve bir hafta kampa gideceğiz
hayattaki amaçlarımız korkularımız yaralarımız neler konuşma yaptık teker teker ve 8 ay süreçte bunların üstünde çalışıp yaşıtlarımızla beraber daha da güçlü olmaya çalışacağız
Tüm masraflar devlet tarafından karşılanmış🥰
Çoğu gönüllüler ise kendileri genç yaşlarda şiddet aile baskısı gibi şeyler yaşamış kişiler 🥺
67 yaşında bir gönüllü bizi arabayla götürüp getiriyor 1 saatlik yolda ama severek isteyerek yapıuor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yaşıtlarımızla birlikte kampta kova yapmayalım sonra birbirimize iyi gelcez derken malum ateşle barut yan yana durmaz
Hm aptallar buna katılmaz bence
Çok sinirlisin kanka
Hayır mantık açısından söyledim, aptallar kurallara uymaz ve sevmez yani bir aptal 5 saat boyunca kendi iyiliği için kâğıt doldurup oturmaz bir odada
Bizde bir zamanlar kurallara uymayan aptallardık diye düşünüyorum en azından kendim için konuşabilirim Bazı şeyleri kaybedip bedel ödemek lazım düzelmek için o kağıdı iyilikleri için doldurmayanlar da hayattan vazgeçmişler olanlar zaten
Saçmalıyorsun 13 değiliz büyü
Yaşımdan çok daha büyüğüm Saçmaladığım düşünmüyorum
peki
Seni en iyi ben anlarım ne kadar zor oluğunu böyle yaşamaya alışmanın daha da zor olduğunu ama istemek de başarmanın yarısı mutsuz umutsuzsun değişik düşünceler içerisindeyim ama bir yerden başlamışsın umarım istikrarlı bir şekilde devam eder ve düzelir çok daha mutlu olursun
Sağol senin içinde umarım her şeyi iyi olur ilk dediğin yorum çok saçmaydı ama kabul et
Haklısın saçmaydı bazen ne dediğimi bilmiyorum delirdiğimi düşünüyorum teşekkür ederim iyi dileklerin için
İyi doğru yoldasın hadi bakalım
Evet ama korkutucu
Neden korkuyorsun balım
Yeni bir şey denemek adım atmak her zaman korkutucu, ama söyledikleri gibi korkunç bir şeyi denemek aynı kötü alışkanlıklara geri dönmekten iyidir dimi.. bilmiyorum fazla duygusal şeyler konuşuldu biraz kötü hissetim ağlasam iyi gelir
Uyuşturucudan kötü bişi yok, sen bu yolda devam et, korkmana gerek yok
❤️ başka korkun olan şey ise bu kadar çok gencin kimsesiz ve çaresiz hissetmesi ve başkalarının yardımına muhtaç kalması. Ama yalnız olmadığımı görmek iyi geldi gibi güç verdi sanki
Sen bu işi halledersin, kurtul şu illetten kızım
Tamam! 👌🏻 bu sefer yapacağım
Sana inanıyorum güvenimizi boşa çıkarma
❤️ depresyondan 7 senedir çekiyorum asla kazanmasını istemiyorum ama bazen kontrolü kaybediyorum olsun öğreneceğim bende hayatı böyle
Halledersin, unutma vazgeçmek yok
Hastaneden çıktığımda ve kamptan geri döndüğümde beni yepyeni bir işte bekliyor ! Omlarada durumumu anlattım ve destekleyiciler
Hadi bakalım seni çok kararlı gördüm, yolun açık olsun
Sitede gördüğüm en normali sendin sanki 🤣
Hm
Biz nasil katilabiliriz gonullu olarak
Katılamazsın
Çok güzel bir uygulama
Evet 🥰
Evet bence de güzel