Aldatsada aldatmasada dövsede sövsede falan olmalı artık msjsj başka türlü gitmez çünkü
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Parayı karı kızla kumarda akılsız ticaretle kaybeden adamın nesine tahammül edeyim klasik erkek bakış açısı deyince de laf ediyorlar neymiş kadınlar paragöz hadi ordan be
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Aldatsada aldatmasada dövsede sövsede falan olmalı artık msjsj başka türlü gitmez çünkü
Parayı karı kızla kumarda akılsız ticaretle kaybeden adamın nesine tahammül edeyim klasik erkek bakış açısı deyince de laf ediyorlar neymiş kadınlar paragöz hadi ordan be
Aldatılma, akrep akrabalara katlanma, bol ölümcül ağrılara ne dersiniz diye sorulmalı artık 😃
Kötü günleri piyasadan çektiler mı? Onlara ne oldu xjxnnd
Ah evlenen erkek olsa birde 😑
Varlıkta gözüm yok
Ben varlıklıyım ama yinede evlenemm
Niye ki
Hem yakışıklı hem varlıklı olunca emin ol o kadar talibin oluyor ki kimin ne niyetle olduğunu anlayamıyorsun
Zaten tam tersi olunca yollar ayrılıyor
Yeni nesil
Tahammül zor
Hayatı hızlı yaşayıp hızlı tüketiyoruz
Her şey show resim paylaşım la ilişki sürüyo
O varlık kısmı kesinlikle bence de eklenmeli artık
Evlenirsem değiştiririm