Orta Çağ'da yaşasaydın ismin ne olurdu bilmek ister misin?

Benim canım sıkılıyor ki siz de hakikatleri bu sayede görebiliyorsunuz. :D

Yine süper tespitlerimle profilinize bakıyorum ve Orta Çağ'daki isminizi lap diye söylüyorum. Hadi, çekinme gel. Orta Çağ'daki kimliğini öğren :D

Orta Çağda yaşasaydın ismin ne olurdu bilmek ister misin?
Güncellemeler
1 yıl
Sadece isminizi söylemekle kalmıyor, Orta Çağ kurallarına uygun bir şekilde kimlik vererek baba adınızı ve doğduğunuz şehri de yazıyorum. Bu hizmeti belediye bile vermiyor artık bi +1 verirsiniz xD
Orta Çağ'da yaşasaydın ismin ne olurdu bilmek ister misin?
Cevapla