Perşembe akşamları sevap diye lokma, helva, tatlı dağıtan var mı hala?

Çocukluğumuz da bina içerisinde kapı kapı arada bir dağıtan olurdu. Şimdilerde aşureden aşureye çorba dağıtan görüyoruz. Sizin de çocukluğunuz da var mıydı veya hala var mı? Gerçi şimdi hazır lokmacılar yol ortasında dağıtıyorlar.

Ölmüşlerinizin canına değsin derdik birde 🤣

Perşembe akşamları sevap diye lokma, helva, tatlı dağıtan var mı hala?
Perşembe akşamları sevap diye lokma, helva, tatlı dağıtan var mı hala?
Perşembe akşamları sevap diye lokma, helva, tatlı dağıtan var mı hala?

#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903✓™

Perşembe akşamları sevap diye lokma, helva, tatlı dağıtan var mı hala?
Cevapla