Detaydaki kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

İki kızdan şunu duydum, babam bana küçüklüğümden beri istediğim her şeyi alırdı sevgilim de tabiki almalı çünkü ben değerimi ona fark ettirdim. Arkadaşlar benim babam vefat ettiği için mi tuhaf geldi bilmiyorum ama ben bu hediyelere daha çok muhtaçken sevgilimin hediye almaması bana değer vermiyor gibi hissettirmiyor. Böyle bi beklentide değilim 12 yıldır babasız olmama rağmen. Niye hiç tatmin olmuyorlar acaba, baban o kadar şey yapmış ve manitanın da yapmasını bekliyorsun. Kimin d. lü kimin manitası karışmış gibi düşündüm.

Detaydaki kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla