Aile & Toplum Evde erkeklerin olmasını istemiyorum sizce bu neden? Alynugnr Takip Et Xper 1 Yaş: 19 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Sürekli stresliyim ve evdekiler beni çok zorluyor ne yapmalıyım? Evde erkeklerin olmasını istemiyorum sizce bu neden? Cevapla Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
KINGAMAYALNIZ Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Nasıl yani? Hiç erkek yüzü görmek istemiyorsan geçmişte yaşadığın bir olay etki etmiş olabilir mi 0 0 Yorumla
gecenin_kralicesii Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Rahat olamıyorsundur belki ondan 1 0 Yorumla
user318389193 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 376 cevap paylaştı. Ne alaka 0 0 Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. hiç mi 0 0 Yorumla
userrr1818 Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı. Nie kine 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Nasıl yani? Hiç erkek yüzü görmek istemiyorsan geçmişte yaşadığın bir olay etki etmiş olabilir mi
olabilir normal bir durum yani bende hiç kimseyi istemiyorum
Rahat olamıyorsundur belki ondan
Aile evinde o şekilde mi büyüdün
Ne alaka
hiç mi
Kim olsun
Hangi erkek?
Nie kine