Kasiyerim herkes bana karşı çok kötü?

Markette çalışıyorum, insanlar bana çok kötü davranıyor işimi düzgün yapmama rağmen. ben herkesle sakin, dikkatli, güleryüzlü pozitif, olmama rağmen müşteriler bana bağırıyor, çok kötü davranıyorlar. Benim gibi gençler ve amcalar sağolsunlar çok iyi davranıyorlar ama yaşlı 30 yaş üstü kadınlar hep benimle uğraşıyor, ürünün fiyatını söylüyorum yalan söylüyorsun çabuk müdürünü çağır bu ürün bu kadar pahalı değildi diye olay çıkarıyorlar ama ben gerçekte olanı söylüyorum üstelikte elimden geleni yapmama rağmen çok yavaşsın biraz hızlı çalış, senden nefret ediyoruz sen kasadan git başkası gelsin git başka iş arkadaşını çağır sen çalışma diye bağırıp hep aşağılıyorlar beni, müdür de hayır sen duracaksın kasada diyor bazen ağlamamak için çok zor dayanıyorum, bir şey demiyorum işten kovulmamak için ama susmuyorlar. Üstelikte yaşlı kadınlar çok sık geliyorlar. Bu olay devam ederse işten kovulmaktan korkuyorum çünki gidip beni müdüre çok sık şikayet ediyorlar

Kasiyerim herkes bana karşı çok kötü?
Cevapla