İnstagrama fotoğraf yüklememek asosyallik mi?

Bugün arkadaş grubumla sosyal medya hesaplarımızı inceliyorduk benim sade, öz 2 post olan bir hesabım var arkadaşlarımda deli gibi sosyal medya kullanır, aldıkları nefesi bile paylaşırlar benimle dalga geçtiler asosyal asosyal o ne öyle bari güzel fotoğraf koysaydın falan dediler ben seviyordum fotoğraflarımı oysa 🥲 acaba kötü mü fotoğraflar bayağı kahkaha falan attılar robot gibi durmuşsun falan dediler kalbim çok kırıldı.

İnstagrama fotoğraf yüklememek asosyallik mi?
Cevapla