Allah biz kadınları sevmiyor mu?

Ben Muslumanim ama isyan etmekten kendimi alamıyorum.

Allah erkeklere çok daha fazla nitelik ve baskinlik bahşetmiş. Kıtalar arası keşifte yapıyorlar, çağ açıp çağda kapatıyorlar ama kadından beklenen ise sadece erkeğe gözükmesin, kocasına eş olsun.

Ben bunun bir değer olduğuna inanmıyorum, inanmadım ve inanmicam. Dine inanıyorum ama Allah'a isyan etmekten kendimi alamıyorum. Cennete de gitsek erkeklerin mertebesi daha yüksek olur gibi geliyor çünkü daha aktifler.

Allah biz kadınları sevmiyor mu?
Cevapla