Her erkek eninde sonunda aşk yüzünden bir kadına yenilir ve kadının önünde diz çöker. Kadınlar ilişkileri yönetir, erkekleri yönetir. Erkek kadın ne derse yapar.
Birçok kız da kadınların üstün olduğunu düşünmeye başladı, erkeklerin kadınlara hizmet ve itaat etmesi gerektiği taraftarılar. Kadın erkekten üstündür yapısı hakim artık gençlerde benim gördüğüm kadarıyla.
Birçok kız arkadaşım da kadın üstünlüğüne inandıklarını, erkeklerin kadınlara tapması gerektiğini düşündüklerini ifade ediyor hiç gocunmadan. Katılıyor musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kadınların biyolojik açıdan üstün olduğuna inanıyorum çünkü doğurganız
Ayrıca erkeklerden daha uzun yaşıyorsunuz ve bağışıklığınız da daha güçlü.
Ama şuda varki erkeklerinde fiziksel anlamda güçlü olduguna inanıyorum
O fiziksel güç kadına hizmet etmek için var.
Biyolojimizde sizlerle tamamlanmak için var
İlişkiyi sence kim yönetmeli?
Yeri gelince erkek yeri gelince kadın
Ve fiziksel gücümüz tek bir tekmenizle sıfırlanıyor. En güçlü erkeğin bile zayıf noktası belli, tek darbe yetiyor nakavt için.