Bir adamın 2. Eşi olmak ister miydiniz?

Ciddi bir ilişkim var gerçekten seviyorum ama aklımı kurcalayan şeyler şunlar:

-Adam düğün, nişan, söz vb. Bunların hepsini yaşamış ve ben bunları hiçbir zaman yaşayamayacağım istemiyor zaten kendi de

- Adamın 5 yaşında bir kızı var

-ilk babalık duygusunu o heyecanını benle ve benim çocuğumla tadamayacak

- kızı yüzünden sürekli eski eşiyle muhatap olmak zorunda kalıcak

-ve bana diyor ki ben senle evlensem bile eski eşim çalışmıyor onun evinin kirasını suyunu doğalgazını ödemek zorundayım eve yiyecek içecek almak zorundayım ihtiyaçlarını karşılamak zorundayım diyor bunlardan çok rahatsız oluyorum kısacası hâlâ eski eşine para yedirecek

- eşine de para gönderecekmiş kızına falan baktığı için kızın ihtiyaçları dedi

Gerçekten arkadaşlar bunlardan çok rahatsız oluyorum seviyorum ama çok üzülüyorum siz olsaydınız ne yapardınız? Bu sorunları ben mi çok büyütüyorum? Mesela o paraları eşine yedireceğine gider bana hediye falan alabilirdi. Eski evin kirası faturaları vs. Zaten yeterince para tutar o parayı kendi evimize yuvamıza harcamak varken elalem için gitmesi beni çok hırpalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bir adamın 2. Eşi olmak ister miydiniz?
Cevapla