Ciddi bir ilişkim var gerçekten seviyorum ama aklımı kurcalayan şeyler şunlar:
-Adam düğün, nişan, söz vb. Bunların hepsini yaşamış ve ben bunları hiçbir zaman yaşayamayacağım istemiyor zaten kendi de
- Adamın 5 yaşında bir kızı var
-ilk babalık duygusunu o heyecanını benle ve benim çocuğumla tadamayacak
- kızı yüzünden sürekli eski eşiyle muhatap olmak zorunda kalıcak
-ve bana diyor ki ben senle evlensem bile eski eşim çalışmıyor onun evinin kirasını suyunu doğalgazını ödemek zorundayım eve yiyecek içecek almak zorundayım ihtiyaçlarını karşılamak zorundayım diyor bunlardan çok rahatsız oluyorum kısacası hâlâ eski eşine para yedirecek
- eşine de para gönderecekmiş kızına falan baktığı için kızın ihtiyaçları dedi
Gerçekten arkadaşlar bunlardan çok rahatsız oluyorum seviyorum ama çok üzülüyorum siz olsaydınız ne yapardınız? Bu sorunları ben mi çok büyütüyorum? Mesela o paraları eşine yedireceğine gider bana hediye falan alabilirdi. Eski evin kirası faturaları vs. Zaten yeterince para tutar o parayı kendi evimize yuvamıza harcamak varken elalem için gitmesi beni çok hırpalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer