Kahvehanede çalışan kadınlar obje midir?

Cafede çalıştığım dönem fark ettiğim bir konu bu canlar. Yaşıma rağmen benim bile kıyafetlerime görsellik istediler. Daha doğrusu en başta söylenmişti çekici güler yüzlü olunacak müşterilerin hafif tacizlerine göz yumacaksiniz demeye getirmişti müdürüm. Sizce buralarda ortamlar gözlemleriniz nedir? Her kafeterya ortamları farklı farklı midir?
Kahvehanede çalışan kadınlar obje midir?
Kahvehanede çalışan kadınlar obje midir?
Cevapla