Siz olsanız böyle bir durumda eşinize kızar mıydınız?

Sabah eşim nöbetten erken döndü. Ben de bunu fırsat bilip işe arabayla gideyim dedim. Evimizin önü yokuş, hemen 1 metre kadar önünde de başka araç park etmiş olduğu için bizim arabayı bir türlü çıkaramadım. Öne doğru kaçıracak gibi oldum hep. En sonunda el frenini çekip eşimi aradım arabada mahsur kaldım, düzeltemiyorum da çıkamıyorum da diye. Aşağı inip beni işe bıraktı. Aşırı moralim bozuldu. Kendim gitmek istemiştim. Sabah sabah uykusundan uyandırıp aşağı indirmek zorunda kaldım. Kızmadı ama ben mahçup oldum. Siz olsanız böyle bir durumda kızar mıydınız? Sadece Allah'tan öndekine vurmadan durmuşsun dedi. En azından kaza yapmamışsın o yeter dedi. 😟
Siz olsanız böyle bir durumda eşinize kızar mıydınız?
Cevapla