Femboy mu olmam gerek?

Çirkin biri değilim hatta tatlı olduğumu söylerler ama boyum çok kisa 1.66 olduğu için hiç sevgilim olmadı. Zaten herkes bana kız gibisin diyor, 50 kiloyum beyaz tenliyim. Yüzüm de ince ve hiç kıl çıkmıyor vücudumda. Sanki allah beni kız olsun diye yaratmış da son anda fikir değiştirmiş gibi.

Yalnızlığı yenmek için femboy mu olmalıyım? Arkadaşlarımdan bile duydum bunu femboy olsana diye. Femboy olsam kızlar benimle birlikte olur ku yoksa sadece erkekler mi bakar? Ne yapayım?

Femboy mu olmam gerek?
Cevapla