Sizce nasıl yapmalıyız arayıp vedalaşmalı mıyız?

Biz eşimle Ankara 'da yaşıyoruz. Ben Antalyalıyım. Ankara 'ya gelin geldim. Ancak bu şehirde benim ailem yok. Kimse yok. Eşimin ailesi var ama ne düğün sürecinde destekleri oldu ne sonrasında. Yok gibiler. Sürekli biz ararız biz gideriz. Bir kez olsun evimize gelmiş değiller ailesinden hiçbiri. Hastalandım yine yoklardı aramadılar bile. Ailem Antalyaya gelin burada evimiz var onu size verelim kirada ödemezsizin dediler. Biz Ankara 'da kirada kalıyoruz. Eşimin işi de iyi değil. Maddi olarak borçlarımız da çok. Aile desteğimiz de yok. Manevi destek te yok burada. Antalyaya taşınmak istiyoruz. Eşim orada iş bulup çalışır ben de çalışırım. Kira da olmaz. En azından araba filan da alabiliriz belki diye düşünüyoruz. Ailesini arayıp taşınacağımızı söylemeli miyiz ne yapmalıyız ne önerirsiniz? Çünkü vedalaşmaya bile onlar gelmez bizim gitmemizi beklerler. Benim memleketim olduğu için çok büyük tepkiler vereceklerdir. Çünkü benim ve ailemin eşimi onlardan uzaklaştırdığımızı düşünüyorlar. En son neden bize karşı bu kadar soğuksunuz biz evladınız değil miyiz deyince ailesi evlatlıktan reddetti. şu an konuşmuyoruz. Ne önerirsiniz?

Sizce nasıl yapmalıyız arayıp vedalaşmalı mıyız?
Cevapla