Onlar öyledir olabilir ama bunları oraya iten sebepler önemli. Tek derdimiz erkekler sanki yediğimiz yemek bile zehir olmuş ciddi ciddi zehirliyorlar ağzımıza sıöılmış gümrüktğ vergiydi derken elin oğlancıları ve kadın katillerini ülkeye sokmuşlar ülke toprak toprak satılmış bu hala erkek derdinde. İnsan sokağa çıkınca bile tedirgin olabiliyor gidip doğada yürüyeyim diyorum it köpek çıkıyo başıboş çete olmuşlar bıhtıh yav. Ne belediye işini yapar ne vekil yyaaaazzzııkkkj
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Kurunun yanında yaşta yanar. Bu bir gerçek. Mesela sen kadın olsan. Gece tek başına eve giderken biri geldi taciz etti seni. Bir daha erkeklere güven duyar mısın? Hayır. Bu da böyle bişey. İnsanlar durduk yere erkek düşmanı olmuyor.
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Kaç kere eve giderken taciz edildin? Ben kaldırım değiştiriyorum. Rahatsız olmasın diye nerdeyse koşarak uzaklaşacağım.
m.youtube.com/watch Aşağılık kompleksli. Milyarlarcası o yüzden Mor Çatı Gulaab Gang ve Kadın Dayanışması yönüyle biliniyor. 🤬 Aile içi 1. tip Tabu yönüyle s*kilmiş annelik ve ablalık. Biz o kralların bile giremeyeceği kalenin içinden bile geçmesini iyi biliriz. Erkekleri sahipsiz zannetmek yok öyle bir yağma s*karlar işte öyle kadınlığın ruhuna
Bak sana son olarak söyleyebileceğim tek şey kadın düşmanlığı yapan, kadına şiddet uygulayan erkeklerle ilgili atılan tweetleri önemseme. Eğer sen bahsettiğin gibi kadınlara karşı saygılıysan hiçbir kadın sana düşman olmaz merak etme. Bu ülkede "Kadın c*nayeti" diye bir kavram varken kadınların bu konuda sesini duyurma çabası gayet normal
anlatilmak isteneni anlayacak noron sayisina sahip degilsin sanirim. bu erkek dusmanligi degil. tekrar oku yine anlamiyorsan otur agla neden malim diye
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Bu seviyeye inmeyeceğim sende benim neyi vurguladığımı anlamadın. Tarafsın taraflısın.