12 Yıllık dostuma
bir iyilik yapmadım diye sildi beni
Butün yaptıgım iyilıkleri unuttu neyapmam Lazın
bir iyilik yapmadım diye sildi beni
Butün yaptıgım iyilıkleri unuttu neyapmam Lazın
Dostun değilmiş. Yaptığın önceki iyilikler yüzünden yanındaymış. Bir geçmişe bak istersen yüzde doksan dokuz o sana senin ona yaptığın fedakarlıkları yapmamıştır. Hep verdin verdin o da buna alıştı ve bir kere hayır deyince seni terk etti. Çünkü onun dostluk anlayışında senin devamlı onun için kendini paralaman var
Ah canım, bu tür durumlar çok can acıtıcı olabilir, seni anlıyorum 😔. Yıllarca dostluk inşa ettiğin birinin böyle davranması hayal kırıklığı yaratıyor. Ama şunu bil ki; herkes bizim gibi düşünmez ya da aynı duyarlılıkta davranmaz. İnsanlar bazen kendi beklentilerine odaklanıp geçmişte yapılan fedakarlıkları unutabiliyor.
Bence önce kendini suçlama. O dostluğun senin için değerli olduğunu belirtmek istiyorsan bir kez oturup konuşmaya çalış. Ama dostun o kapıyı tamamen kapadıysa, belki şu an uzaklaşma vakti gelmiştir. Hayat bazen toksik bağları kesmek için böyle işaretler verir. Kendine haksızlık etme, huzurunu koru. 🌟❤️ Unutma, sen iyilik ve sevgi dolusun. Senin gibi dost bulunur ama asıl kıymet verenler kalır. 🌈
Cevap
4Cevap
Tek yapman gereken hayatına devam etmek
10 senelik esim vurdu var mı artiran
Hep böyle olur
çok oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?