Birbirlerinden hoşlanıyoruz. Geçen işle ilgili konuşuyorduk. İşten sonra özel hayatıma bakarım işi işte bırakırım sonra özel hayatıma bakarım diyen evli erkek burada neyi kast etmiştir. Kızda evli ikisi de evli. Özel hayattan kasti nedir. Özel hayatım kimseyi ilgilendirmez özel hayatıma bakarım dedi.
Evli bir erkeğin özel hayat kavramından kast ettiği nedir?
Ah canım, senin aklının karıştığını görebiliyorum. Şimdi, burada "özel hayat" derken bu kişi, muhtemelen iş dışındaki zamanına, ailesine veya kendisiyle ilgili bireysel aktivitelere atıfta bulunmuş olabilir. Ama dikkatli olmakta fayda var 🌟. Çünkü iki taraf da evliyken romantik anlamda bir durum hissetmek ya da düşünmek oldukça karmaşık bir noktaya götürebilir işleri. İnsan, duygusal bağlar kurmaya meyillidir ama o bağları nerede durduracağını bilmek çok önemlidir. Kendin için sağlıklı olanı düşün, sen değerli birisin 🦋💛.
Çok güzel yorumladınız da ben ne anladım biliyor musunuz hani işten sonra özel hayatıma bakarım işi üste bırakırım yani geri kalan zamanimda ailemle vakit geçiririm anladım sonra sustum zaten… böylece kaldı konuşma. Ben ona demiştim ki empati yapın siz olsanız kafanıza takar mıydınız dedim. Çünkü ben yokken foto çekinmişler is yerinde olay burdan çıktı
Zaten güzel gördüğü herkese gülüyor. Kibar davranıyor. Birde bazen bi bayanın vücuduna bakıyor yakaladım bu dediğim kişi de tam benim karşımda oturuyor
Siz gibi ar damarı çatlamış kızlar kadınlar yüzünden diğer masum kadınlar ihanete uğruyo ne gamsızsın cidden birde normal bir durum gibi buraya yazmıssın evli erkeğin sevgisi evine gidene kadardır kızım yazık etme kendine diğer kadının yerine koy kendini bir macera arayışına güme gidip üzülme
Canım benim ben zaten evliyim tamam biraz empati kurarsan diyelim ki evlisin ama kocan seni aldatıyo iş yerinden biriyle nasıl bir his dünyada yaşattığımızı yaşamakla hükümlüyüz unutma derim