Erkeklerden nefret ediyorum hatta tiksiniyorum onların olduğu ortama girince sirke kullanmak istiyorum o derece nefret ediyorum?

Ulaaaann ya hepiniz rol yapıyorsunuz hepsi abazıngo ya biriyle konuşulmuyor biri kendini iyi gösteriyor şeytan çıkıyor dengem bozuldu aqq nefret ediyorum bu zamana kadar erkeklik görevini ben yaptım resmen kıçınızaa yorgunluk zeval vermiyorsunuz doldum aq ne tür manyaksınız İnanmayın bunlara şeytan bunlar!!
Erkeklerden nefret ediyorum hatta tiksiniyorum onların olduğu ortama girince sirke kullanmak istiyorum o derece nefret ediyorum?
Cevapla