Oğlum niye bana gerçek hayatta kimse yürümüyor lan?

Ya geldim 30 yaşıma yeni yeni dert oluyo gencim gencim diyodum da biraz garip bi durum sanırım
Güncellemeler
1 yıl
Erkolarin kızların pesinde it gibi koştuğu zamanlarda bile kimse koşmadı pesimizde iyi mi.
Güncellemeler
1 yıl
Ben hep ulasilmazdim. Annem ya ogretmenimdi ya da benle aynı okuldaydi o yüzden kimse bana yaklaşamazdi hep başkalarından duyardım şu bu seni seviyor falan diye. Eh pek de flortoz değildim her şeye bozulur suratımı asardım kimseyi de istemezdim erkeklerle aram berbattı. Bu böyle gitti. Şaşırmamak lazım
Oğlum niye bana gerçek hayatta kimse yürümüyor lan?
Cevapla