20 li 19 lu yaşlarda olup ailesinin parasını alan çok var mıdır?

Ya 2. Mezuna kaldım. Çalışmıyorum ama etrafta falan babasından annesinden para almayanlar var. Ama onlar ya babalarının yanında çalışıyorlar ya da okumuyorlar. Bende bi tuhaf hissediyorum 19 yaşındayım anne babam ayda bi kere falan bazen o da 200 tl veriyor. Sizce yanlış mı yapıyorum bu para konusunda. Ama okuyan arkadaşlarımda babasından harcıyorlar hâlâ.
20 li 19 lu yaşlarda olup ailesinin parasını alan çok var mıdır?
Cevapla