Yakışıklıyım ama tipsiz hissediyorum nasıl kurtulurum +1?

Sabah çok yorgundum biraz kötüydüm aynada kendimi kötü gördüm her neyse bir 30dk sonra normal halime geldim yakışıklı oldum ama kafama takıldı o kötü halimdeymiş gibi hissediyorum iyi göründüğümde aynalara inanmıyorum ama kötülere inanıyorum çok aptalım
Yakışıklıyım ama tipsiz hissediyorum nasıl kurtulurum +1?
Cevapla