Kyk yurdu ve sorunlu kızlar niye var?

Odada durmuyorum bile 3 aydir max 40 gun odada uyumuşumdur. powerbankımın şarjı bitmis ve telefonumu prize takmak istedim hanım ağa kendisi takacakmış. bir küfür etmediği kaldı.(uzatma kablosu zaten ortak ödendi parası da)(3 de 1 inde dolap digerinde diğer 2 kızın uzatma kablolari uc uca takılı) her neyse sabahtan beri odada miydım ve günlerdir de yoktum odada şarjım yok dedim diğerini de uzatma kablosunu kullanabilir miyim dedim o da dilenciye sadaka verir gibi kullan neyse dedi

Bu kızlarda beyin yok 2 yıllığına sözde üniversite okumaya gelmiş ergen 3 ü de. bu nasıl bir insanlık tavrı?

Kyk yurdu ve sorunlu kızlar niye var?
Cevapla