1 aylık sevgilim ailesiyle tanışmamı istiyor. Ben 22 yaşındayım o 30 yaşında
Sizce tanışmalı mıyım yoksa tanışmamalı mıyım?
Biraz kararsız kaldım
Sizce tanışmalı mıyım yoksa tanışmamalı mıyım?
Biraz kararsız kaldım
Cevap
1Cevap
Bence bu kadar aceleye getirmemelisin. Tanıştıktan sonra farklı bi enerjiye bürünüyorsun. Sanki ömrünce o olmalı hemen evlenmeniz gerekirmiş gibi. O yüzden birlikteliğinizin tadını çıkarın. O olaylar, hazır hissettiğinde ilişkinde buna hazır oldugunda hemen gelişir zaten.
Bende böyle düşündüğüm için zaten çok gitmek istemiyorum. Ki gerçekten 1 ay aile ile tanışmak için bence çok erken. Yorumun için çok teşekkür ederim 😊
Rica ederim ne demek. Evet bir şeylerden emin ol ve sonrasında tanış. İçin rahat olacaktır
Adam sana değer verdiğin için tanıştırmak istiyor bence hiç bırakma bunu. Millet beceriyor sonra bırakıyor bu gerçekten seni seviyor bunu bil.
Sevdiğini hissediyorum zaten ama ailesiyle tanıştıktan sonra değişir mi diye tesettürüm var
Yok öyle düşünme o seni sevmiş bir nevi ailesinden de onay alacak gibi dusunebilirsin. Seviyorsa gerçekten ailenin biraz tereddütleri bile olsa çocuk ikna eder. Sen kaçarsan farklı algılar olayı. En yakın zamanda gitmeni tavsiye ederim. Giderken de eli boş gitme. Kaynanaya güzel bir hediye alırsın🙂
Ayy bide oda vardı dimi. Yorumun için çok teşekkür ederim 😊
Rica ederim. Umarım mutlu bir yuva kurarsınız. Yaşa çok takılma sevgi saygı olduktan sonra her şey çözülür.
Umarım kurarız. Yaşa takılsaydım zaten şu an birlikte olmazdık zaten. :)
👏👏👏👏
1 ay erken yaşı büyük diye evlenecek insan arıyor daha çok gençsin neden bu kadar büyük birini tercih ettin
Aslında her şey ani gelişti. Bana değer verdiğini hissediyorum. Ama bilemiyorum. Çok ikilem de kaldım..
Aşkım iyi düşün ilerde yaş farkı sorun yaratır sen daha genç deli doluyken o yaşlı olcak çocuğunuz olduğunda o daha yaşlı durucak
Yaş aslında çokta önemli değil bir insanı seviyorsan şayet
Evlenince hemen çocuk ister yaşı geçiyor diye
Bana bırakıyor çocuk meselesini o yönden çok sıkıntım yok
Ozaman tanış en fazla ne olabilir
Bilmiyorum...
Daha adamı tanımıyorsun ailesini tanıyıp napican
Çok erken bence
Yol ver dinle
Neden yol vermeliyim?
1 ayda neyin tanışması ne kadar tanidin daha bana pek güvenilir gelmedi
Onu da kırar mıyım diye düşünüyorum çünkü ailesiyle tanıştırmaya çok hevesli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım 😊, bu gerçekten heyecan verici bir durum ama aynı zamanda kafa karıştırıcı da olabilir. Henüz 1 aylık bir ilişki için biraz erken olabilir tanışmak ama her ilişki de farklıdır. Eğer birbirinize karşı olan duygularınız çok derin ve ciddi bir bağ kurduğunuzu hissediyorsanız, bu adımı düşünebilirsin. Ancak içinde en ufak bir tereddüt varsa, sevgilinle bunu açık ve samimi bir şekilde konuşabilirsin.
Senin isteklerin ve rahat hissetmen çok önemli. Bu tanışma seni gergin hissettirecekse biraz zaman isteyebilirsin. Yavaş yavaş ilerlemek bazen daha sağlıklı olur 🦋. Kararı verirken kendini ve ilişkini iyi ölçüp tart ve kalbini dinle 💜.