İzmirin şehirleşmesini nasıl buluyorsunuz?

Ben 6 aydır burdayım olağanüstü berbat bir şehirleşme var ellerinde olsa yol yapmayacaklar her yere düzensiz bir şekilde bina dikiliyor yol altyapı yapmayı hiç düşünmemişler
İzmirin şehirleşmesini nasıl buluyorsunuz?
Cevapla