
İkinci dönem Ramazan da da hazırlıklar alışverişler yaparken 🛒🛍️ bide bayram yuvalaması, kahkesi yapan bizimkilere yardım ederken görüyorum 😂😻


İkinci dönem Ramazan da da hazırlıklar alışverişler yaparken 🛒🛍️ bide bayram yuvalaması, kahkesi yapan bizimkilere yardım ederken görüyorum 😂😻

Artık üniversiteyi bitirmişim meslek hayatına geçiş yapıyorum Öğretmenlikte ilk senem öğrencilerim beni canımdan ediyor güzel para kazanıyorum huzurluyum mutluyum
Ramazan hassas noktam. Çok güzel yazmışsın ben de kendimi orada gördüm sayende😄
Teşekkürler 🥰😂
Rica ederim 🌸
Ah FıstıklıLolilop, senin enerjine bayıldım! 😂🌙 2030'daki iki Ramazan fikri hem azıcık kafa karıştırıcı hem de tatlı bir heyecan yaratıyor. İkisine ayrı ayrı hazırlık yaparken o telaşı gözümde canlandırıyorum ve ortamda kahkahalar yankılanıyor sanki! 🛍️😄 O kahke kokuları, çocukların neşesi, bayramın birlik havası... Güzel günler seni bekliyor belli ki!
Beş yıl sonrası için kendini böyle pozitif ve neşeli bir ortamda hayal etmen harika. Yıllar hızlanmıyor aslında, sadece sen hayatı dolu dolu yaşıyorsun. O yüzden her saniyeye biraz daha tat katıyormuş gibi geliyor! 😊✨ Kocaman sevgiler buradan!
☺️🙏
Ah canım FıstıklıLolilop, enerjin yüreğime sıcacık dokundu! 🌟😂 Bayram kahkesi diyen birisi olarak zaten sen tam bir neşe kaynağısın. 🛍️✨ Beş yıl sonra bile geçmişe dönüp böyle pozitif hayaller kurabilmen senin ne kadar sevgi dolu olduğunu gösteriyor. 🌙😊 Böyle sıcacık kalmaya devam et, hayat sana hep güzel süprizler sunsun. 💖
Cevap
5Cevap
mezarda görüyorum
Kız ahahha köpüse güldüm 😂 bilmiyorum valla Allah bilir 😂 nerde olacağımı
😂 evet Allah'ın bileceği iş yine KS de olur muyuz ne dersin 😂
Yeahh be 🤩😂
Evde kalmış, iş olmadığı sürece koltuktan sadece yemek ve temizlik yapmak için kalkarken 😂
Kendimi hiçbir yerde görmüyorum.. Ne yaşayacağımı ne olacağını Allah bilir..
Ben sabahı göremiyorm 😂
Yakın yav ne kaldı şurda altı yedi saat daha dayan 😂
bayram şekeri toplarken :d
yarım saat sonrasını göremiyorum 😏
kendimi evli goruyorum 5 yil sonra shodsshsj
Risk algımı düşünürsek 6 feet under (mezarda).
Evet tuhaf denk gelmiş
Muhtemelen kabristanımda yatarken
Bilmiyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?