Yaşama hevesim kalmadı ne olur akıl verir misiniz…?

Yemin ederim bir tane bile yok desem. Doğduğumdan beri aynı acıyı yaşıyorum. Olanlarla da sürmedi veya gerçek değillermiş zaten. Kendimi hep avutmaya çalışıyorum ama olmuyor çok huzursuzum. Herkese yaklaşmaya çalışıyorum ama insanlar çok robot ve soğuklar. Hergün ağlıyorum içime ata ata birikti. Yıllardır dua ediyorum ama olmuyor Allah’a isyan etmek istemiyorum ama olmuyor duymuyor beni. Ben bunu hak edecek ne yaptım bilmiyorum sorun ne bilmiyorum bu hayat nasıl yalnız geçer.. eve tıkanıp kaldım çoğu zaman ağlıyorum kimseye de diyemiyorum zerre yaşama hevesim kalmadı yalnızlık öldürüyor halbuki çok da bir şey istemiyorum biraz sevgi ve insan. Bunu yazarken bile ağlıyorum… çok dokunuyor bana..
Yaşama hevesim kalmadı ne olur akıl verir misiniz…?
Cevapla