19 yaşında olan birisinin ayrı eve çıkması mantıklı mı?

Ailemle aram pek iyi değil üniversite sınavına hazırlanıyorum ama bu sene istediğim yeri belki kazanamayabilirim, 1 sene daha mezuna kalmama izin vermiyorlar bu sene hangi bölüm olursa olsun git diyorlar ama sevmediğim bir bölümü nasıl 4 yıl okuyabilirim ki? Çocukluk arkadaşım da bir fabrikada çalışıyor şu an maaşı falan iyi bana eve çıkalım mı dedi ama baskıcı bir aileye ben ayrı eve çıkıcam dersem alacağım tepki ne olur az çok tahmin edebildiğimden cesaret edemiyorum.
19 yaşında olan birisinin ayrı eve çıkması mantıklı mı?
Cevapla