Eşim kendini geliştirmek için hiçbir şey yapmıyor?

Eşim düşük maaşlı bir işte çalışıyor. Düşük maaşı olması benim için sorun değil. Ben de çalışıyorum zaten. Ama hiçbir çabası yok. İş teklifi geliyor yeri biraz uzak diye gitmiyor. Çünkü şuanki yerinde çok rahat karışan eden yok bazen uyuyor bazen oyun oynuyor pcde. Ben de biraz çaba harcasın istiyorum. Ben sürekli bir plan kuruyorum kendi işimi kurmak için adımlar atıyorum işi bırakır sana yardım ederim ben de diyor. Ya çıldırıyorum böyle olunca. Sen de bi beni salıp kendi planlarını kursana yarın öbür gün çocuğumuz olsa nasıl bakacak bu maaşla ona. İmkan yok değil arkadaşlar fırsatları tepiyor daha az çalışayım az kazanayım kafasında buna sinirleniyorum. Ne yapabilirim?

Eşim kendini geliştirmek için hiçbir şey yapmıyor?
Cevapla