Herkes abd ye sömürgeci diyor ama halkına refah sunmuyor mu?

Duygusallığı kenara bırakalım. Abd veya Avrupa sömürgeci fakat kendi halkını sömürmüyor en azından. Belirli bir refah sağlıyor. Yaptıkları elbette yanlış insani olarak. Ama bazı ülkeler ise dış ülkelere bakıyor, kendi vatandaşını sömürüyor.
Herkes abd ye sömürgeci diyor ama halkına refah sunmuyor mu?
Cevapla