Kimse neden yalnız insanları anlamıyor?

20 yaşındayım 20 yıldır yalnızım max yalandan konuştuğum arkadaş olmuştur 1 2 tane o kadar. Param yok diye dışarı çıkamıyorum birini çağıramiyorum ama üniversiteye gitmek için ders çalışıyorum. Evet 2 kez kazanamadım ama psikolojimin anası ağlamış vaziyetteydi. Hâlâ da düzelmedi düzelmezde. Üniversiteye gidince kapsamlı bir tedaviye başlamam gerekecek çünkü ağır hasar var zihnimde. Peki Neden kimse benim gibi insanları anlamıyor. Ben küçükken kötü bir mahalledeydik diye arkadaşımda olmadı sokağa çıkamadım okulda aynı şekildeydi. Lisede de param yok diye çıkamıyordum. Yani bayağı Allah ömür boyu kasıtlı ve dolaylı yalnızlık yazmış. Ne yapacam ben peki tek başıma geberiyim mi napmali
Kimse neden yalnız insanları anlamıyor?
Cevapla