Eşimi bir kadın ile gördüm ama ne olduğunu bilmiyorum?

Merhabalar. Ben 25 yaşındayım kocam 29 yeni girdi. 3 yıllık evliyiz liseden beri tanıyoruz birbirimizi lise bitince bir ayrılık oldu ama bir iki yıl sonra tekrar bir araya geldik. Sonra o işe başlayınca evlendik. . Eşim avukat paradan dolayı sıkıntı yoktu bende bazen çizim satarak para alıyordum. her şey iyi gidiyordu. Sonra çocuğumuz olmayacağını öğrendik 2. Yılın sonlarında. Çok üzüldüm ağladım çünkü anne olmak benim hayalim onunda hayali baba olmak hep liseden beri 3 4 çocuk istiyorum diyordu. Üzüldü ama benim için çaktırmadı çok. Tedavim için çok para lazım hem tedavi hem ev geçindirmek çok zor. Daha çok dava alıyor buda onun eve neredeyse ya gelmemesini ya da çok geç gelmesini sağlıyor. Asıl olaya gelirsek ben geçenlerde eşime sürpriz yapmak için iş yerine gittim. Saat baya geçti ama eşimin iş yeri yakın. İş yerinin oradaki bir binanın önünde bir kadın ile konuşuyordu kadın buna dokunuyordu ama bu elini çekiyordu. Biraz sonra kadın geldi kocamı dudağından sertçe öptü eşim ise hemen itti ve bağırdı ama ne dediğini anlamadım. Kocamada soramadım sormalı miyim bilmiyorum asla aldatacak biride değil biliyorum ve hayattaki tek kişiyi kaybetmekten de korkuyorum. Sizce o kadın kim ve kocama ne olduğunu sormalı mıyım?
Eşimi bir kadın ile gördüm ama ne olduğunu bilmiyorum?
Cevapla