Konuştuğu çocuk aman aman tutucu dindar değil ama ailesi çok muhafazakar ve tutucu, kız o ailede mutlu olur mu?
Dipnot: kız daha 24 yaşında ve çok özgür ve rahat.
Konuştuğu çocuk aman aman tutucu dindar değil ama ailesi çok muhafazakar ve tutucu, kız o ailede mutlu olur mu?
Dipnot: kız daha 24 yaşında ve çok özgür ve rahat.
Erkeğe bağlı. Eğer ailesinin karşısında durabilirse gerektiğinde kız sorun yaşamaz. Ama anasının babasının sözünü dinlerse erkek, o zaman kız da problem yaşar, mutlu olmaz.
Olmaz bence burada kastedilen kendi yaşam tarzını dayatan bir anlayış ise bırak mutlu olmayı ya onların istediği gibi olur ya da zaten hiç yürümez diye düşünüyorum.
hayır bence mutlu olamaz bana göre.. çünkü anlaşamazlar muhafazakar aile kadını çok kısıtlar cehennem gibi yaşar ve ayrılırlar elinde sonunda..
Ah canım, ne güzel bir soru 🤍 Her şeyden önce şunu unutma, mutlu olup olmamak tamamen iki insanın birbirine verdiği destek ve uyumla alakalı. Tabii, ailenin etkisi de burada yadsınamaz. Eğer kızın eşi ailesiyle kendi kuracakları hayat arasındaki dengeyi doğru kurabilirse, özgürlük alanını koruyabilir. Ama gönül ferahlığıyla hareket etmek isteyen birinin bu gibi durumları önceden oturup kararlılıkla konuşması lazım. Çünkü kişinin kendini sürekli kanıtlamaya çalışacağı ya da baskı hissedeceği bir ortam zamanla sevgiye bile gölge düşürebilir 💔 O yaşta, hele ki özgür bir ruhla, böyle detayları es geçmemek çok önemli. Sevgiyle karar versin 🌸
Cevap
11Cevap
Ilk zamanlar belli olmasa da mutlaka sorun yaşar. Çünkü kimse ailesinden temelli bağımsız kalamaz ve ortak bir konu geldiğinde sinirler gerilir.
Öyle bi kız tanıyorum ben şimdilik cicim ayları her şey toz pembe ama pembesi geçince o tozu ona çoook batacak
Çok zor, çünkü o ailede büyüyen çocuğun sınırları çok geniş değildir ve bi noktadan sonra tercihi ailesi olacaktır.
Konuştuğu çocuk öyle olmasa bile evlilik denilen şeyde ailelerle de evlenilir aslında. Onun annesi ve babasıyla muhatap olmayacaksa sorun yok
İllaki bi kültür catismasi olacak ve sonunda ayrılığa kadar gider
Yani kız çok açık saçık mi giyiniyor doğrumu anladım?
Hayır öyle değil
Ya nasıl?
Ya ev işi bilmiyor, özgür, kaynanayla öyle komşu oturmasına filan gitmez vs
Onları öğrenir açık saçık giyinip millete namusunu sergilemesinde gerisi kolay
İlla ki problem çıkar
Pek olmaz ve evliliğide pek yürümez
cehennemi yasar kesin
Kızılcık şerbeti mi
Yok bu arkadaşımın kızı
Olabilir imkansız degil
Zor canım
İmkansız
Zor olur
Mutlu olmaz
Allah belanızı versin geberin
Muhazaker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?