Sizce yakalanır mıyım hiç yakalanmadım ama?

Ben lise sona gidiyorum özel okul bizimki özel okuk olunca ariyolar niye gelmedi diye ama ben o arayanlarin 2 tanesini annemin telefonundan engelledim 1 gün mesela gene astım okula gitmedim aramadilar engellediğim için bu 2. Günde bir şey olmadı yakakanmadım bu 3. Kez gitmeyişim sabaj sınav varmıs cok gec kalktım gidemiyorumda yemiyo bie şry olmsz bence mal gibi dısarda duruyorum zaten astığım günler işte çevirmiyorum inş yakalanmam gene siz ne düşünüyorsunuz
Sizce yakalanır mıyım hiç yakalanmadım ama?
Cevapla