Sevgilimle arabada seyir halindeyken bir akrabam gördü. Sessiz mi kalmalıyım yoksa harekete mi geçeyim?

Çok içli dışlı olmadığımız bir akraba bu yüzden korkum yok ama yine de içime bir kurt düştü.
Sevgilimle arabada seyir halindeyken bir akrabam gördü. Sessiz mi kalmalıyım yoksa harekete mi geçeyim?
Cevapla