Bu insanın insanla ilişkisinde de böyle, başka canlıların etkileşiminde de. Çünkü insanın kendisi tehlikeli.
Gönül bağı kopunca çok acı çekebilir evet. Ben bunu çiğköfte acısına benzetiyorum derken bunu şimdi yazmasam iyiydi jdjdk Evet efenim ona benzer acıdır ama severek yersin 🤣
Acı güzeldir, hatta acıyla pişirmek diye bir şey var. Acı ile pişmemiş insan bana tat vermiyor mesela onu fark ettim. Bu bahsettiğim sürekli dert yanan, sürekli efkâr içinde değil ama onu yaşamış ve halletmiş kişiler bir başka.
Son cümle aslında tam tersi. Az verip çok almaya odaklılar. O dediğin çok sınırlı bir grup için geçerli, üreticiler için 😎
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Az'ım az keşke cok olsaydım.
Ciğ köfte örneği güzeldi ama iyicene yoğrulması lazım harcın.
Oo tabiki bir eşiği gecen insanlar kesinlikle , bir başka oluyor.
Kurulan her bağda ne kadar özverili olunsa da yaralanmayı bir şekilde kaçınılmaz kılan durumlarla karşılaşılıyor. Hem eski bağların hem de yeni oluşan bağların arasında gerçekleşen çekişmeden kaynaklanır bu durum. Ama hiçbir bağda boşa değildir. O yüzden tehlikeli yanını göremiyorum. Sadece bağlar artık zincire dönüşürse kişinin o prangaların ağırlığında ezilmesi tehlikelidir.
Tehlikeli hemde çok... Ama insanoğlu maalesef yaradılış gereği birileri ile bağ kurmak zorunda, neticesinde yalnızlık bize mahsus bir şey değil. O yüzden yüreği güzel olanlarla kesişir umarım yollarımız.
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Varmıydı yüreği kirli olan birini kabul edecek olan yüreği temiz birisi.
Yok değil. Bakış açısı işte yine mesele.. acı verecek tonlarca şey yaşamış olsak da veya insanların insaniyetine dair en ufak bir inancimiz kalmamış dahi olsa biriyle veya birileriyle bağ kurmak her zaman güzel olacak.
Hmm ben de değildim de karamsar ve depresif olan tarafımız da çok yıkıcı sıkıcı ve bize zarar vermiyor mu? Ne zaman öleceğimizi bile bilmediğimiz bu dünyada belki de 5 dk sonra son nefesimi depresif kötümser karamsar bir ruh haliyle vermek istemediğim için var olan bütün enerjimi kendimi eğlendirmeye bakış açıma zekama hitap edecek güzel şeylerle meşgul olmaya odakliyorum. Yoksa biliyorum deli ediyor insanı bu dünya...
Soran
1 yıl
Bazı yöntemler kişiye hastır başkaları tarafından kopyalanamaz... Sizin kendinizi iyileştirme yönteminiz iyi.
Benim icin savaşmak zor bunun icin tüm ruhumla kabul ediyorum.
Seçici hafızam olduğu ve acı şeyleri kolayca atlatıp gerilere gönderebildiğim için asla korkmadığım olaylardandır bağ kurmak efennim. Her yeni insan yeni bir şey katar bana 🙃
Muhtemelen çocukluktan gelen otosavunma durumu aslında bu... Kalabalık ailenin en küçüğü olunca her şeyi gözlemliyorsun ve kendine has bir savunma mekanizması oluşturuyor beyin 🙃
Öyle bir tehlikeli ki anlatacak kelime bulamıyorum. Çoğu insan isteyerek zarar veriyor, bazıları ise istemeyerek. Çok acı verici ve tehlikeli bir şey bu. Ama bazen değerli, özel ve değerli olqbiliyor.
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Değerli insana denk gelirsen o da. Öbür türlü külliyen zarar.
Drama Queen 👑 acı acı melankoli... Tabiki hayır tatile çıkıp bağ kurunca zevkli oluyor farklı kültürler ritüeller cesit çeşit insan Türkiyeye gelince aci sınırlarına girioruz demekki 😅