İnsanlarla , bağ kurmak tehlikeli değil miydi?

Gönül bu bağı kaybettiğinde, çok acı çekmez miydi? Peki güzel anılar , bu acıya değer miydi? Neden insanin verdikleri , aldığından daha fazlaydı.
İnsanlarla , bağ kurmak tehlikeli değil miydi?
İnsanlarla , bağ kurmak tehlikeli değil miydi?
Cevapla