Yakin olmayan arkadaşım hemen her gun arıyor?

Ben genelde samimi, kimseyi pek yadırgamayan, dost canlısı bir insanım yani çevrem öyle der. Bundan dolayı da insanlarla cabuk kaynaşıyorum ve hemen arkadaş olabiliyoruz. Geçen yıl da yurtta ortak etkinlikler vesilesi ile bir kızla oyle tanıştık. Bana derdini vs anlattı. Ve ben onla samimi değilim ama o beni sanki zorla en yakin arkadasi yapmaya çalışıyor. Hani çok arkadaşı yok. Ekimden geldiğince aradığında konuşuyorum 40dk falan. kapatacam mesela, neden kapatıyorsun diyor. İşim var diyorum ne işin var vs diyor. Evimiz saatlerce konusmaya da müsait değil ve ben en samimi arkadaşlarımla bu kadar konuşmuyorum hemen her gun arıyor resmen. Hani kırmamak için çok çabalıyorum. Geçen 45dk konuştuk, dedim müsaadeni isteyeyim işim falan var. Ben seni arayacaktım dedi, hani seni umarım kırmadım dedim, biraz kırıldım ama toparlıycam kendim artık dedi. Hanı bılıyorum bana deger verıypr sevıyor Allah razı olsum ama gerçekten ben onunla aşırı aşırı samimi olmak istemiyorum. En yakin arkadaşlarımın vs de farkında. Ki bir defa onlar için 'tek arkadaşın onlar sanki, başka arkadaşın yok gibi hep yurt odasında oturuyorsun ' falan diyor. Çünkü ne kadar konuşursam samimiyet o kadar ilerliyor ve en son beni en yakını görmeye gidiyor, başka arkadaşlarımla konuşmama bile karıştı bir kere yari şaka yarı ciddi. Sizce az ve öz olarak konuşmak, görüşmek için nasil bir yol ızlemelıyım?

Yakin olmayan arkadaşım hemen her gun arıyor?
Cevapla