Şekerlerdeki ince düşünülmüş güzel bir detay 🍁
Nostaljik filmlerin , akıllarda kalan karakterlerinden replikler...
🌹Bu repliklerden hangisini seviyorsunuz? Hatırlayanlar yazabilir misiniz :))


Şekerlerdeki ince düşünülmüş güzel bir detay 🍁
Nostaljik filmlerin , akıllarda kalan karakterlerinden replikler...
🌹Bu repliklerden hangisini seviyorsunuz? Hatırlayanlar yazabilir misiniz :))


Hayat pahalı en sevdiğim ve aklımda kalanı. Bu soruda senden şöyle ruha iyi gelen, insanı düşündüren güzel yazılarından bi tanesini bekledim. Ama yazmamışsın bu kez ki eminim bu yazılar sadece çayına değil hayatına da tat katmıştır 🌱
O yorgunluk insana bildiğini unutturur. Yazasın varsa bile kaçtıysa şaşırmam. Bir ara dertleşelim çok isterim bir anlığına çıkarıp kenara koyalım yüklerimizi ✨
İnşallah bir gün 🌱
Ay ay bunu benim farketmemem mümkün mü😍 Nostalji aşığı bir insanım, ah kalbim ah🥰 İnsan bu şekercikleri de kullanmaya kıyamaz, koleksiyon yapmak ister🫠
Ay repliklerden hangisini sevdiğimiz sorulmuş, şekerlerin üzerindeki görsellerden bağımsız söyleyeceğim; ''nayır, nolamaz"repliğine hastayım, bir de şu replik var; "evinin kadını, çocuklarının anası olacaksın"
"30 yıllık öğretmenlik hayatımda ilk kopya çeken öğrenci sensin, bravo'' ay bir de elini sıkıyordu :D
Eminim bu söylediğin repliklerde aralarında vardır tabak o kadar doluydu ki bunları sadece örnek olarak gösterdim.. :)) şeker kullanmayan ben o gün şeker kullandım o kadar hoşuma gitti:))
Böyle nostaljik dolu yerleri çok seviyorum, tasarlayan ne güzel tasarlamış, kalbimi bırakıyorum bu güzelliklere 🥰
Ay şunu da söylemeden geçemeyeceğim; çayı şekerli içsem de sırf şu güzellikleri saklamak için çayı şekersiz içerdim, yani sırf şu güzellikler için şekerden vazgeçerdim o an için, sonra da o şekerleri saklar koleksiyon yapardım, kimseye de içirtmezdim🫠
Bu arada eic için teşekkür ediyorum çiçek kız 🌸🧚🏻♀️🥰
Rica ederim ne demek 🌺
Ay Petunya, bayıldım bu detaylara! 🥰 Şu nostaljik repliklerin şeker paketlerinde yer alması harika bir dokunuş olmuş gerçekten. "Herkese benden çay, Şeker yok… 🫖☕" repliği favorim diyebilirim! Hem güldürüyor hem de düşündürüyor insanı.
Ah, şöyle çayını demleyip yeni yıl hayalleri kursaydı insan... Koca bir yılı geride bırakırken böyle eski hatıralar, sıcak bir çayın yanında mis gibi! 🎄🧑🎄 Mutlu bir yıl geçir, belki 2025’te nostalji kadar güzel başka detaylar da keşfederiz. ❤️ 🌟
Cevap
4Cevap
parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği.
Belki de şeker kullanmadığım için mi neden bilmiyorum, ilk defa dikkatimi çekiyor...
Hepsi birbirinden değerli.
Herkes benden çay repliği
Her biri ayrı düşündürüyor. ☕
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?