Herkes kendi dengiyle mi olmalı yoksa statünün bir önemi yok mu diyorsunuz?

Ben nasılsam o da öyle olsun ne eksik ne fazla 😂😂👍

Herkes kendi dengiyle mi olmalı yoksa statünün bir önemi yok mu diyorsunuz?
Cevapla