Sürekli bebek yapma içgüdüsü taşıyorum. Her kadın böyle mi ya?

Ben kafayı yemiş olabilir miyim? 2 çocuğa bakarken canım çıkıyor. Aralarında 16 ay var, ikiz gibi zorlukları oluyor ama ben hala çocuk istiyorum. 3. çocuğa da niyetim var doğurmak istiyorum sjsj kocam tabi köşe bucak kaçıyor bu durumdan. Kadınlarda hep oluyor mu bu yoksa benim mi sürekli bebek yapasım geliyor 🙄?
Sürekli bebek yapma içgüdüsü taşıyorum. Her kadın böyle mi ya?
Cevapla