Sabaha kadar uyumadım çok kötüyüm?

Pazar günü ev isleri yaptım ama her zmnki gibi annm begenmedi. Bi anda gecmisten konusmaya basladı. Seni kimse sevmedi kimse evlenmedi hayatına bak. Hayatın mahvolmus diyor. Ben zten bayadır depresif mutsuzum bi bugun iyi oldum ayaga kalktım ama sagolsun 6 ayda bir iyi oldugum gün bile beni böyle asagılıyor. Daha yeni 25 oldum kimse senle evlenmedi ne demek 35 miyim sanki bosandım mı kendisi bosanmıs bam ne maddi ne manevı yok bi basına ugrasıyor. Cok kırıldım gercekten duymadıgım hakaret yok. Yasıtım arkadaslarım bungalovlarda kız kıza tatillerde bu da hep bi baskı. En son 4 sene once sevglm oldu ondada her eve gelıyodum senı sevmıyo kullanıyo dıyodu. Beynıme ıslendı artık bu konu.
Sabaha kadar uyumadım çok kötüyüm?
Cevapla